Projekt "Českomoravské pomezí hraje všemi barvami" byl úspěšně zrealizován

 
 

05.09.2010

Realizace projektu „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami – propagační a koordinační kampaň“, který je zaměřen na marketingovou podporu stejnojmenné turistické oblasti, byla ukončena k 31. srpnu letošního roku. V rámci tohoto projektu proběhla celá řada aktivit, které přispěly k propagaci a zvýšení povědomí o regionu rozkládajícím se na pomezí Čech a Moravy.

Českomoravské pomezí se pravidelně účastnilo domácích i zahraničních veletrhů cestovního ruchu, na kterých se prezentovalo v rámci expozice Destinační společnosti Východní Čechy. Zástupci turistické oblasti představili atraktivity regionu i na dalších seminářích, konferencích a prezentačních akcích.

Celkovým redesignem prošel portál www.ceskomoravskepomezi.cz, u kterého byla kromě grafických úprav a výrazného rozšíření fotogalerie také vytvořena nová struktura stránek. Nově byla zpracována prezentace hlavních atraktivit oblasti. K vyšší návštěvnosti portálu pomohla vedle uvedených změn i jeho optimalizace vůči vyhledávačům. V rámci internetové propagace regionu byla v průběhu letních prázdnin realizována také bannerová kampaň.

Důležitým výstupem projektu bylo vydání několika tištěných propagačních materiálů. Ke skládačkám Atraktivity a Akce Českomoravského pomezí, které byly představeny na lednovém veletrhu Regiontour v Brně, postupně přibyly brožury s tipy na výlety pěšky, na kole a autem a turistická mapa oblasti. Všechny uvedené materiály jsou zájemcům k dispozici v informačních centrech měst Českomoravského pomezí.

Součástí projektu byla také výroba pětiminutového filmu propagujícího nejzajímavější místa Českomoravského pomezí stejně jako dvou filmových spotů a spotu rozhlasového. Film byl s úspěchem představen na veletrzích cestovního ruchu i na několika konferencích a seminářích pro subjekty působící v oblasti cestovního ruchu. Více než 100 tisíc návštěvníků multikin vidělo propagační spoty Českomoravského pomezí v rámci kampaně, která byla realizována v červnu a červenci v sedmi krajských městech po celé České republice. Rozhlasová kampaň proběhla v květnu loňského a červnu letošního roku.

Po celou dobu trvání projektu byla turistická oblast prezentována také v tištěných médiích. Inzeráty a propagační články se pravidelně objevovaly v odborném tisku i v časopisech pro širokou veřejnost.

Projekt „Českomoravské pomezí hraje všemi barvami“ je financován z Regionálního operačního programu NUTSII Severovýchod, oblast podpory Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu.

 

Ing. Jiří Zámečník

 

  • Home > Archív aktualit > Projekt "Českomoravské pomezí hraje všemi barvami" byl úspěšně zrealizován
Ve svitavském infocentru pořídíte informaci i dárek
Do městského informačního centra přišlo v loňském roce více návštěvníků než v roce 2018. Ubylo zahraničních...
Jarní výstava v poličském muzeu
Ptáci - poslové jara Vernisáž výstavy proběhne 14. března 2020 ve 14.00 hodin v poličském muzeu. Úvodního...
Za netopýry do svitavského muzea
V únoru jsme v muzeu slavnostně otevřeli velkou výstavu věnovanou netopýrům. Výstava sklízí...
I letos zve Českomoravské pomezí k návštěvě zahraniční novináře
První z letošních presstripů, který destinační společnost Českomoravské pomezí zorganizovala společně...
Registrace newsletteru
 
SROP EU Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií
 
Prohlášení o přístupnosti | Právní doložka | Ankety | Mapa stránek | Projekty
 
© 2008 - 2020 Českomoravské pomezí
WebEdit: World Media Partners, s.r.o., Grafika: Tomáš Pakosta / tpd, Šablony: Neofema s.r.o.
Propojeno s informačním systémem CZeCOT
Prezentujeme se na Kudyznudy.cz Kudyznudy.cz
Zobrazit klasicky | Zobrazit pro mobilní telefon