Navlékněte
si svůj
náhrdelník
zážitků!

Mezinárodní skupina blogerů a influencerů bude poznávat krásy Českomoravského pomezí

Ve dnech 31. července – 2. srpna se v Českomoravském pomezí uskuteční famtrip pro skupinu zahraničních blogerů a influencerů, kteří během svého pobytu poznají řadu atraktivních turistických cílů tohoto regionu. Famtrip navazuje na celosvětovou konferenci TBEX, která proběhla v Ostravě poslední červencový týden. Největší letošní evropské akce svého druhu se zúčastnilo na pět set blogerů, vlogerů a profesionálů aktivních na sociálních sítích v oblasti cestovního ruchu.

Po skončení konference se desítky z nich vydaly na poznávací cesty po vybraných regionech České republiky. Smyslem famtripů je ukázat influencerům to nejlepší, co je u nás možné vidět a zažít. Prostřednictvím Facebooku, Instagramu, YouTube, blogů a dalších on-line aktivit se pak informace, fotografie a videa turistických atraktivit Českomoravského pomezí dostanou k desítkám tisíc fanoušků po celém světě, kteří zážitky a příspěvky jednotlivých blogerů a influencerů pravidelně sledují.

V Českomoravském pomezí účastníci famtripu navštíví Litomyšl, kde je pro ně připravena prohlídka zámeckého areálu na seznamu UNESCO, muzeí, piaristického kostela a dalších památek historického centra města, ale také koncert nebo ochutnávka místního piva. V programu třídenní cesty nebude chybět ani návštěva nových expozic Muzea českého karosářství ve Vysokém Mýtě, zámku a zahrad v Nových Hradech nebo prohlídka unikátních městských hradeb v Poličce. Účastníci famtripu se seznámí s místní gastronomii, ale také třeba stráví noc na středověkém hradě Svojanově, kde si budou moci užít speciální večerní prohlídku.

Famtrip organizuje Českomoravské pomezí společně s agenturou CzechTourism, Destinační společností Východní Čechy, městy Litomyšl a Vysoké Mýto a navštívenými turistickými atraktivitami.

Nadcházející poznávací cesta není zdaleka jedinou podobnou akcí, která se letos v regionu na pomezí Čech a Moravy uskuteční. Od dubna proběhlo už šest presstripů pro novináře a televizní štáby z Japonska, Německa, Španělska, USA či Nizozemí a další jsou plánovány na podzim. Presstripy a famtripy jsou důležitou a velmi efektivní součástí prezentačních a propagačních aktivit destinačního managementu. Jejich výsledkem jsou různé typy mediálních výstupů prezentující bohatou nabídku Českomoravského pomezí ve formě článků, reportáží v tisku či na internetu, televizních dokumentů, ale také velmi sledovaných příspěvků na populárních blozích či sociálních sítích.

 

Jiří Zámečník

marketingový manažer

Ministerstvo pro místní rozvoj
Projekt „Náhrdelník zážitků z Českomoravského pomezí“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.