Stříbro pro Českomoravské pomezí ve Velké ceně cestovního ruchu

 
 

19.01.2016

Ve čtvrtek 14. ledna byly vyhlášeny výsledky devátého ročníku Velké ceny cestovního ruchu, jejímž smyslem je upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu s cílem přispět k dalšímu zkvalitňování nabídky a služeb cestovního ruchu v České republice. Ocenění byla na brněnském výstavišti v rámci úvodního dne veletrhu Regiontour předána v celkem pěti kategoriích, např. Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší cestovní kancelář či Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Turistická oblast Českomoravské pomezí, vymezená městy Litomyšl, Svitavy, Moravská Třebová, Polička a Vysoké Mýto, se v silné konkurenci dalších destinačních managementů, regionů a krajů neztratila a v kategorii Nejlepší jednotná kampaň získala výnikající 2. místo.

V odborné porotě zasedli zástupci České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Svazu léčebných lázní ČR a dalších subjektů. Odborná porota ocenila u projektu Českomoravského pomezí jeho pestrou a ucelenou komunikaci a srozumitelné grafické zpracování. Kampaň je dle mínění porotců dobrým příkladem kvalitně odvedené práce a výborně zvládnuté komunikace v cestovním ruchu.

Úspěch Českomoravského pomezí je o to hodnotnější, že na předních příčkách se společně s ním umístily pouze kampaně mnohem větších destinací na úrovni krajů – vítězství si odvezla Východní Morava, na třetím místě se umístila Jižní Morava, na čtvrtém pak Východní Čechy, které získaly Cenu vydavatelství C.O.T. media.

 

 

Stříbrnou pozici získalo Českomoravské pomezí za kampaň „Navlékněte si svůj náhrdelník zážitků“, která probíhala od jara do podzimu loňského roku. Kampaň byla tvořena řadou marketingových aktivit, mezi kterými nechyběla inzerce v tištěných a internetových médiích, prezentace na sedmi veletrzích cestovního ruchu a desítce festivalů a dalších kulturních a sportovních akcí, vysílání propagačních spotů ve čtrnácti multikinech po celé České republice nebo reklama v pražském metru. Součástí kampaně bylo také vydání nových tištěných materiálů nebo soutěž Kouzelné putování Českomoravským pomezím, která bude po loňském úspěšném prvním ročníku realizována i v roce 2016.

Speciální cenu Veletrhů Brno, a.s., získalo město Litomyšl za lázeňský balíček „Litomyšl – lázně ducha“ v kategorii Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Porotu zaujala skutečnost, že se v zájmu propagace města podařilo sdružit aktivity více subjektů, díky kterým má návštěvník Litomyšle možnost výběru buď wellness pobytu s procedurou nebo aktivně stráveného volného času.

S pestrou nabídkou turistické oblasti Českomoravské pomezí se kromě již zmíněného brněnského veletrhu Regiontour budou moci seznámit také návštěvníci nadcházejících veletrhů v Praze, Bratislavě, Hradci Králové či Pardubicích.

 

Jiří Zámečník

 

 

 

 

Pardubické hudební jaro 2020
42. ročník mezinárodního festivalu Pardubické hudební jaro zahájí 12. března 2020 v Sukově síni...
Porta Porta Porta!
Oblastní kolo Porty ve Svitavách se koná v sobotu 29. února 2020 v klubu Tyjátr. Portu – nejstarší...
Židovský hřbitov v Litomyšli je díky snaze dobrovolníků kulturní památkou
Po několika letech intenzivní komunikace s ministerstvem kultury a Národním památkovým ústavem se pod...
I letos zve Českomoravské pomezí k návštěvě zahraniční novináře
První z letošních presstripů, který destinační společnost Českomoravské pomezí zorganizovala společně...
Registrace newsletteru
 
SROP EU Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií
 
Prohlášení o přístupnosti | Právní doložka | Ankety | Mapa stránek | Projekty
 
© 2008 - 2020 Českomoravské pomezí
WebEdit: World Media Partners, s.r.o., Grafika: Tomáš Pakosta / tpd, Šablony: Neofema s.r.o.
Propojeno s informačním systémem CZeCOT
Prezentujeme se na Kudyznudy.cz Kudyznudy.cz
Zobrazit klasicky | Zobrazit pro mobilní telefon